kenangan best....

hye semua....

ni em citer mggu lpas pnyer...bru nk citer....ish,ish,ish....

ha,mggu lpas saya g time square ngn kwn2 saya...em,seramai 6 orang...mcm2 kerenah dorang... tp 2lah dikatakan warna warni hdup...xgtu....

em,ktaorg gi enjoy kt sna..maen2 tuk ilangkan tension blajar......(bru dpat jpa mse tu)...rahsia tau...hehehe....em,saya xthu nk citer pe...biar gmbr nilah yg citer btapa hepinyer ktaorg...jiwang plak ek...kuikuikui.....

ni gmbar aku ngn nad..nk mkn jagung
besar ni...yummy,yummy...

ni gmbar litar roller coaster....lju gler...
menjerit2 saya smpai sore x de...huhu

cntik kn......cute sngt...namanyer si matahari besar
(suke ati jer bg nama)

ni kt jam besar....xcukup sorg...jd tukang amik gmbr...

em,nmpk kn muka ktaorg...hepi jer....kuikuikui.....em,k ah...2 je dlu....chow!!!!!!!!!!!!!!
0 Responses