ari rabu....4feb...


ha,nilah gmbr mencit yg kitaotg kna kaji...geli..

salam semua.....

em,lab ni dinamakan lab immune.....dibuat pada ari rabu yer....em,saya kna bt tuk 2 mencit ni.....eiiiii,gli jgk.....tp terpaksa bt....sdih jgk tgk ekor dia dipotong oleh saya.....tp saya than air mta saya dri jtuh ke bumi...eh,eh,melalut plak......

mencit saya diberi nama oleh kwn lab saya,iaitu mickey dan jenny......sdap kn...mencit tu pun ske tau ngn nama tu....

em,lpas lab,sya dpt msj kta bf saya nk dtg...lpas anta rumet sya,saya pun g lah amik bf saya...ktaorg g jln2 kt warta jer...dkat...ktaorg mkn kt rasamas....xthu nk mkn pe....huhuhuhu...

em,pahtu,saya g antr dia ke ktm ukm....pahtu,saya x ingt ah bt pe.......em,tlg teka ek,saya bt pe pahtu....

k,chow...
1 Response
  1. mencit2 tu sume suke aku!! whahaha