blik umah...












em,saya blik umah ari tu mse study week......lma xblik umah....rndu....hehe...jiwang plak....

kbetulan kak ngah saya bru bersalin.....smpatlh saya lihat wajah ank sedara saya yg kedua......cmel sangt....dia kcik jer....nama dia haikal.....nama penuh dia x slap nik mohd haikal......sdap kn.....msti hensem nnt....hehehe.....

em,ank sedara saya ni kecik jer.....berat dia cma 2.09 kg....tp tetp cutelah di mata mak sdara dia nih....hehehehe

ari tu dia msuk wad....sbbnyer terkena penyakit jaundice(penyakit kuning)...kesian...tgn dia smpai lebam sbb nurse tu cucuk dia amik drah....wawawawa.....skrg dlm proses untuk menurunkan penyakit kuning dia tu...hrap dia cepat sembuh...huhuhu....

sma2lah kita doa ek....

em,klah...chow....
2 Responses
  1. Ayu Firzara Says:

    Alaaa sikitnyeh cite...citelah lagi......gambar mana?


  2. arindisor Says:

    heheeh....xletak lgi...nnt na ltak....