fikir2knlh....

bahagianya dapat pkwe cm dia....


saya ske tgk jari awek saya...
cntik btul....sungguh!!!
sampai tkut nk pegang...
bukan tkut patah...
tapi tkut nnt jari kitaorg tak blh tolong each other
di satu hari yang forever...di depan maha Esa...


saya ske tgk rmbut awek saya...
cntk btul....sungguh!!!
sebab tu saya blikn dia tudung...
bukn sbb jeles org lain tgk juga
tapi tkut nnt terbakar dek api neraka...
di suatu hari yg forever...

saya ske tgk body awek saya...
cntik btul....sungguh!!!
sbb tu saya blikn dia telekong...
supaya mse dia berjmpa dgn Kekasih dia Yang Esa..
dia lgi cntik dan berseri menghadapNya...
saya pun tumpang dpt pahala...

saya sedih tgk awek saya...
tak tdo,tak mkn rindu kt saya...
saya pun cmtu jgk...
ade problem yg sama...
dia tnyer ape ubtnyer?
saya pun bg dia Quran penenang jiwa..
semoga lbih cintaNya dari saya...

saya sedih tgk awek saya...
selalu pesan mcm2 kt saya...
makan,minum,drive elok-elok...
nnt awk sakit saya sush ati...bla bla bla ktanye...
tapi bila tgk movie sama-sama, burn asar maghrib gtu jer...
dia x kata satu ape pun...
berdosanyer saya....

kesimpulannya saya memang sayang dia...
nk jmpa dia forever...
yang forever punyer forever....
di dunia dan akhirat terutamanya...
jnji nk share heaven sama-sama...
bahagia slamanya....

semoga kami saling mengingati...
dosa sndri pun infiniti...
nak tanggung dosa dia lgi lpas ni...
semoga kami menginsafi dri...
Ya Allah ampunkanlh kami....
semoga kami dpt bersama selamanyer nnti...




p/s: andai anda seorg muslimah...
mesti seronok kn kalau pasanggn kita berfikiran cmtu...
then kalau anda seorg muslim...
apa kta tanamkn dalam hati cmtu...
cintu itu anugerah Allah...
pandai-pandailh kita menjga nikmat Allah itu yer...
semoga saya pun amik iktibar jga....

wassalam...
2 Responses
  1. Bahagianye dapat makwe mcm u...
    heheee

    *check us out, sis! click


  2. arindisor Says:

    thanks....si comot...